marți, 4 august 2009

Ce vrea pula mea!

Pur si simplu..e spatiul meu PRIVAT in universul aproape infinit al internetului..si pe langa faptul ca blogul asta este ca si curtea , camera , apartamentul(adica pe romaneste fac ce vrea pula mea aici) , nimeni nu are dreptul de a imi interzice sa scriu ceva despre cineva candva aici..consider ca am atins stadiul la care sunt destul de responsabil de faptele mele si vorbele mele , si sunt pregatit sa suport consecintele!
Am vrut sa lamuresc problema asta...

11 comentarii:

  1. Ooookk. Foarte de acord cu tine dar da-o dracu' de treaba ca m-am saturat! Pe orice blog intru fara exceptie, toti scriu ca e blogul lor si ca nu are nimeni dreptul sa conteste ce vrea muschiu' lor sa scrie pe blog. What the Fuck?!? Nu cred ca a zis nimeni cuiva sa nu mai scrie aia sau aia pe blog...poate doar a spus ca un anumit articol e tampit dar nimeni nu a interzis sa nu-l scri...asa ca nu vad rostul acestei purtari defensive...doi la mana chestiunea asta numita blog nu e un jurnal , e facut ca sa-l citeasca lumea si din moment ce lumea citeste comenteaza, nu? ca doar de aia citeste.
    Asa ca eu chiar m-am staurat de poezia ca e blogu' meu si fac ce ma taie capul...Chestia asta e plina, arhiplina chiar de FITE de idiot care are nu stiu ce cacaturi interesante de zis si nu accepta o critica ca vezi drace e in drepturi.
    Fuck off!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am zis cumva ca nu pot sa comenteze cineva aici?
    Sunt deschis oricarei opinii , daca este adusa cu argumente plauzibile!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. De zis nu a zis nimeni...dar asta se subintelege dupa umila si neinsemnata mea parere...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa umila si neinsemnata mea parere , consider ca , daca nu iti place ce/cum scriu , ai putea pur si simplu sa nu intri.

    RăspundețiȘtergere
  5. EXACT! De ce iti mai faci blog daca nu vrei sa asculti si ce debiteaza aia carora nu le place ce/cum scri? anyway....mai bine sa o lasam balta ca nu o sa ne convingem reciproc;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Whateva`..
    Fiecare are conceptii pe care nu le poate schimba peste noapte , sau chiar deloc.
    Ma repet..daca nu iti place ce/cum scriu de ce sa citesti?
    De ce sa ne tocim nervii reciproc?

    RăspundețiȘtergere
  7. Tocmai...ai dreptate...chiar daca in final tu nu m-ai inteles si eu nu sunt de acord cu tine...just let it be...
    See ya! Good luck;)

    RăspundețiȘtergere
  8. De unde stii ca nu te`am inteles?
    Te`ai gandit la varianta ca am inteles ce vrei sa zici , dar am preferat varianta mea?
    Eu sunt de acord cu tine doar 50%
    Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu m-am gandit ca m-ai inteles dar ai preferat varianta ta, nu fiindca ar fi imposibil ci fiindca obisnuiesc sa cred ceea ce vad.
    See ya!

    RăspundețiȘtergere