marți, 4 august 2009

Nationalism

Asta o scriu pentru mine..DOAR pentru mine , habar n`am de ce o postez aici , dar uite ca o fac..(vezi articol mai jos)
Sa incep cu inceputul..stiti ce`i ala patriotism?
Uite sa dau o definitie tampita de pe DEX:
''Patriotism-sentiment de dragoste si devotament fata de patrie si popor , statoric in decursul istoriei.''
Comform definitiei lor , si in realitatea actuala , patriotii sunt considerati nebuni..
Nu pot sa spun ca`mi iubesc tara..cum pula mea sa o iubesc daca e de cacat?
Cum sa`mi iubesc poporul cand este de cacat?
Ideea este ca imi pare rau pentru ce se intampla cu noi..si fac parte din aia considerati tampiti care ar vrea sa faca si ceva..ca cine stie..poate se schimba..

Nu sunt fanatic..nu ma afisez , nu consider ca avem cea mai frumoasa tara , cele mai frumoase femei , cea mai buna mancare etc etc

Probabil la inceputul lumii , cand Dumnezeu a impartit tarilor forme de relief , resurse , etc etc la noi a scapat cam mult.si`a dat seama si ne`a dat conducatorii de rahat pe care i`am avut aproape pe tot parcursul istoriei noastre..domnitori de rahat care n`au inteles ca cea mai buna aparare e atacul , si am stat ca sobolanii aici , parca invitandu`i pe ceilalti sa ne atace..noi stateam dincolo de granita si le faceam in ciuda..
``Uite ce avem noi...uite uite``

NU am fost in stare sa cucerim , doar ne`am aparat..problema este ca , aparandu`te , la un moment dat exista o scapare si pierzi..
Si ne`au luat rand pe rand ce aveam mai de pret..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu