luni, 14 septembrie 2009

Broken finger strike again!


Perioada asta e blestemata..dupa ce anu`trecut aveam degetul mare in gips , anul asta a venit randul juniorului..
Si sincer sa fiu..ma bucur..ma bucur ca nu s`a rupt degetul mare..pentru ca stiu prin ce am trecut anul trecut.
Pe langa durerea aia , chestia de anul asta a fost un fleac...o intepatura de tantar
Oricum..e destul de naspa sa mergi cu degetul luxat..simti o chestie aiurea..un fior cald de fiecare data cand se misca putin..

Urasc momentul cand iti pune degetul la loc..poate ati trecut vreodata prin asta..(nu va doresc sa treceti).
Discutie Eu-Doctor

Doctorul-Cum l`ai luxat?
Eu-La fotbal
Doctorul-(in timp ce se juca cu degetul luxat)-Cum?
Eu-Pai stateam in poarta..si am vrut sa prin o mingie jos si..aaaaaaaautch..sssss..gata?
Doctorul-Gata..l`am pus la loc.
(catre doctorul de la urgente)
Maseaza`l usor , bandajeaza`l si e gata.
(catre mine)
Maine dimineata la 8 esti aici..o seara buna!

A durat aproximativ...aaaa..3 secunde sa puna degetul la loc..
What happen?
SHIT HAPPEN!

Un comentariu:

  1. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere