marți, 11 august 2009

Frustant!

Frustrat..
Pentru ca m`am saturat de prostie
Pentru ca m`am saturat de tigani
Pentru ca m`am saturat de hoti
Pentru ca m`am saturat de politicieni
Pentru ca m`am saturat de primari indolenti
Pentru ca m`am saturat de gunoi
Pentru ca m`am saturat de curve
Pentru ca m`am saturat de copii retarzi
Pentru ca m`am saturat de ei!
Pentru ca m`am saturat sa fiu controlat abuziv
Pentru ca m`am saturat de Mitica Dragomir , Gigi Becali si Simona Senzual!

Pentru ca nu vrea sa mai am optiunea de a alege dintre 2 rele raul mai mic
Pentru ca vreau sa traiesc in Romania ca in Germania
Pentru ca vreau sa avem ceva cel mai bun
Pentru ca vreau sa nu se mai vanda meciuri in campionat
Pentru ca vreau sa nu mai vad conducatori de cluburi la TV
Pentru ca vreau sa faceti si altceva pentru oras in afara de zilele orasului!
Pentru ca nu vreau sa vad lesuri de animale stand pana intra in putrefactie pe drumuri
Pentru ca vreau sa avem mai multe spatii verzi
Pentru ca vreau sa nu mai aud manele in piata
Pentru ca vreau sa vad o echipa romaneasca jucand in CL pentru a trece mai departe , nu doar pentru a vedea echipe mari..
Pentru ca vreau sa avem un presedinte fara implicatii cu securitatea!
Pentru ca vreau sa plec unde vreau fara pasaport biometric

Frustrat?
Frustrant?
DA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu