vineri, 7 august 2009

Expresii de cacat

De la inceput tin sa spun ca imi bag pula in inteligenta voastra!
Mi`e sila sa explic de ce..e blogu`meu si fac ce vrea pula mea pe el..

M`am saturat de expresiile ``cocalar , emo , pitzipoanca , minimal`` si tot tacamul..
Denota prostie dupa umila mea parere..
M`am saturat de cocalarii care rad de cocalari..de tarfele care se autoproclama pitzipoance(sau pitzi) , de cei care cum vad pe cineva imbracat in negru , cu o freaza mai dark cu pierce etc etc ii numes emo(sau emolai , emokizi) de toti pustii stresati cu freze facute cu fierul de calcat(placa dom`le..placa).
Urasc termenii astia..sa nu`i prind pe blog ca fac urat..
Sar`mana!

4 comentarii:

  1. Nimeni nu are dreptul sa judece pe nimeni dar cand vezi ca mai mult din jumate din popor e din categoria cocalari si pitzipoance................

    RăspundețiȘtergere
  2. @forpeople-Ce spui tu e 50% adevarat..nu sunt un adept al expresiei ''nimeni nu are dreptul sa judece pe nimeni``
    Daca(spre exemplu) vad pe o fata cu 3 baieti in aceeasi zi..am dreptul sa cred ca e curva nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptul sa crezi ce vrei......si din ce am scris eu se intelege ca atunci cand lucrurile sunt duse la extrem:pitzipoance,cocalari,parasute.......mai greu te poti abtine sa nu te revolti contra lor...desi nu trebuie sa ii judecam ci sa ii tratam ca atare.adica cum merita

    RăspundețiȘtergere
  4. Crede`ma..nu exista un mod in care pot fi tratati toti..nu e dupa manual.
    Sa te revolti?
    No way..ce ar trebui sa facem..2 partide PECP(Partidul Emo Cocalari si Pitzipoance) si PLP(Partidul liber revoltat)?

    Si acum sincer..cam exagerezi..jumatate din popor?
    10 milioane de oameni sunt cocalari si pitzipoance?
    Sa fim seriosi..

    RăspundețiȘtergere