joi, 30 iulie 2009

Blogu` e la moda

Cat de proaste pot fi unele exemplare din specia homo-sapiens?

Conform Wikipedia , ``Oamenii(homo sapiens sapiens) sunt fiinte vii , inteligente.Biologii considera ca toti oamenii sunt membri ai aceeasi specii.``

Din punct de vedere al teoriei evolutioniste , oamenii au evoluat pe masura trecerii timpului , cucerind lumea prin inteligenta sa superioara celorlalte vietuiloare ale Terrei(nu as baga mana in foc pentru cativa homo-sapiens cunoscuti)

Ok..m`am saturat de prosti si proaste..m`am saturat de copii psihopati..nu stiu ce sa fac..sa rad ca sunt normal sau sa plang ca se duc dracu`generatiile urmatoare..eu am fost si sunt normal(bine..m`ati prins..aproape normal)

Poate cineva sa`mi explice de ce e la moda sa ai blog , de ce toti copii au blog..de ce toate pustoaicele de 13 ani au blog?Daca le intrebi ce e ala un blog si la ce foloseste el omului iti pun privirea aia cretina si ridica din umeri.Am intrat pe blogul unui astfel de copil , din pura curiozitate..imi vine sa plang si sa rad simultan..3 cuvinte 4 emoticoane..fiecare cuvand contine o prescurtare cretina(ca si ei de altfel)..Sh , Tz, Q , K , Th , Ph , Qm..nu nu sunt elemente chimice!
Sunt prescurtari folosite de pustimea din ziua de azi..
Din intamplare am gasit un copil cu blog..bine..el m`a gasit pe mine..Deci nu`mi vine sa cred cat de superioara se considera pustoaica de 13 ani cu blog..parca avea un norisor roz pe care statea deasupra noastra...parca avea o aura de inteligenta..parca avea IQ`ul de 150..nu`l aveau toti luati impreuna de 3 ori 100..aveau cu 1 procent mai mult ca cel mai cretin animal..

Suflami`as mucii in tricourile lor negre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu